رفع بوی بد فاضلاب توالت

 بوی فاضلاب از توالت



دلایل مختلفی برای بوی ناخوشایند حمام وجود دارد، خواه از زهکشی حمام، لوله تخلیه، لوله هواکش، فاضلاب سینک یا توالت. علت بوی نامطبوع اگر مشکل لوله کشی نداشته باشد، راه حل آسانی است. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بوی فاضلاب را از توالت بدون نیاز به تماس با یک متخصص لوله کشی پاک کنید


سه دلیل اصلی برای بوی بد توالت وجود دارد. بوی توالت که شبیه بوی بد تخم مرغ فاسد است به این معنی است که باکتری در آب سیستم تخلیه وجود دارد. بوی گاز فاضلاب به این معنی است که یک مشکل احتمالی در تله p وجود دارد. اگر ناحیه کاسه توالت بوی ادرار می دهد، ممکن است به دلیل نشتی مهر و موم حلقه مومی در اطراف فاضلاب کف باشد.


از بین بردن بوی توالت و بوی فاضلاب

قبل از تماس با یک سرویس لوله کشی برای ارزیابی وضعیت توالت، منبع بو را مشخص کنید. اگر متوجه شدید که مشکل لوله کشی ندارید، با استفاده از یک ضد عفونی کننده و پاک کننده خنثی کننده بو از بوی بد توالت مراقبت کنید.


از بین بردن بوی فاضلاب از سینک و توالت

بوی بدی که از سینک آشپزخانه، سینک حمام، دوش و توالت بیرون می آید معمولاً در نتیجه گرفتگی یا رشد باکتری در لوله های آب یا فاضلاب است. در اینجا نحوه خلاص شدن از شر بوی توالتی که بوی فاضلاب می دهد آورده شده است.


از بین برنده بوی فاضلاب توالت فرنگی

بخشی از لوله‌کشی زیر سینک که به شکل U است حاوی یک تله p است که معمولاً از ورود بوی فاضلاب به حمام شما جلوگیری می‌کند. گاهی اوقات، آب موجود در تله تبخیر می شود، که باعث می شود بوها بلند شوند و بوی بدی در حمام ایجاد کنند.


برای خلاص شدن از بوی فاضلاب ، یک لیتر آب را در تمام فاضلاب های حمام خود بریزید. با انجام این کار تله با مقدار کمی آب پر می شود و از بوی بد جلوگیری می شود.


در حین ریختن آب در فاضلاب انتظار شنیدن صدای غرغر را داشته باشید. این صدا معمولی است و لازم نیست نگران آن باشید.


ضدعفونی کردن توالت بدبو با بوی تخم مرغ گندیده

اگر حمام شما بوی فاضلاب می دهد ، مهم است که فوراً از آن مراقبت کنید. قرار گرفتن در معرض مکرر نه تنها ناخوشایند است بلکه می تواند به برخی از نگرانی های سلامتی منجر شود.




یک توالت بدبو که بوی تخم مرغ گندیده دارد از گازی به نام سولفید هیدروژن است. باکتری هایی که در خطوط فاضلاب و فاضلاب رشد می کنند، این گاز بدبو را منتشر می کنند و ضدعفونی کردن لوله ها برای حذف آن ضروری است.

  • ضد عفونی کننده تخلیه توالت
  • سرکه سفید
  • سفید کننده کلر


سرکه سفید را در قسمت s-bend در توالت بریزید تا باکتری ها را خنثی کرده و از بین ببرید. اگر سرکه ندارید، از سفید کننده کلر استفاده کنید. اگر بو ادامه یابد، ممکن است مشکل از تهویه معیوب در سیستم زهکشی باشد و به یک لوله کش نیاز باشد.


 مراقبت کنید. اگرچه بیشتر بوها از مخزن سرچشمه نمی‌گیرند، اما اغلب این قسمتی نیست که ما به شستشو فکر می‌کنیم. از سرکه یا سفید کننده برای ضدعفونی کردن این ناحیه فراموش شده توالت استفاده کنید تا آن را تازه و بدون بو نگه دارید.


بوی بد توالتی که بوی فاضلاب می دهد

اگر توالت هنگام شستشو بوی فاضلاب می دهد، این به دلیل تجمع گازهای فاضلاب در لوله ها از رشد باکتری است. سرکه سفید و جوش شیرین را با هم ترکیب کنید تا باکتری ها را خنثی کنید و آن را از بین ببرید.


 مراقبت کنید. اگرچه بیشتر بوها از مخزن سرچشمه نمی‌گیرند، اما اغلب این قسمتی نیست که ما به شستشو فکر می‌کنیم. از سرکه یا سفید کننده برای ضدعفونی کردن این ناحیه فراموش شده توالت استفاده کنید تا آن را تازه و بدون بو نگه دارید.


بوی بد توالتی که بوی فاضلاب می دهد

اگر توالت هنگام شستشو بوی فاضلاب می دهد، این به دلیل تجمع گازهای فاضلاب در لوله ها از رشد باکتری است. سرکه سفید و جوش شیرین را با هم ترکیب کنید تا باکتری ها را خنثی کنید و آن را از بین ببرید.


 می‌برند، بلکه در هنگام استفاده از پیستون توالت ، مجرای فاضلاب را از بین می‌برند . برای از بین بردن بوی گاز فاضلاب در توالت، با اضافه کردن آب داغ از شیر آب تا نیمه پر شدن کاسه توالت، از وجود آب کافی در کاسه توالت اطمینان حاصل کنید.


جوش شیرین را داخل آب بریزید و سرکه سفید را به آرامی اضافه کنید. اجازه دهید این دو ماده حدود 20 دقیقه با هم دم کنند و سپس محلول را در فاضلاب توالت بریزید تا باکتری های موجود در لوله ها را بشویید.


این درمان ساده همچنین یک راه حل عالی برای بوی گاز فاضلاب در زیرزمین است. مواد را در آبکش بریزید تا این بوی نامطبوع از بین برود.


از بین بردن بوی ادرار از توالت

وقتی حمام بوی بدی می دهد، آن بو می تواند به بقیه خانه شما سرایت کند. خبر خوب این است که ما یک پاک کننده فاضلاب خانگی برای از بین بردن بوی بد توالت فرنگی داریم.


آب لیمو را در کاسه توالت بریزید و جوش شیرین را اضافه کنید. اجازه دهید این دو ماده به مدت ده دقیقه در کاسه با هم کار کنند و باقی مانده های بدبو را از بین ببرند. پاک کننده را در زهکشی بشویید تا باکتری های لوله را بشویید.


رفع گرفتگی توالت با جوش شیرین و آب لیمو نیز راهی عالی برای از بین بردن انسداد و در عین حال باقی گذاشتن عطر و بوی تازه است. اگر سرکه در دست ندارید، جایگزین ایده آلی برای آب لیمو است.



بسیاری از اوقات، توالت بدون دلیلی غیر از این که توالت فرنگی است، بوی بدی می دهد. بیا با آن روبرو شویم. این یک دلیل رایج است و حمام همیشه تمیزترین اتاق خانه نیست. برای رفع سریع بوی بد توالت، از روغن های ضروری استفاده کنید.


خوشبو کننده تخلیه توالت

چند بطری از اسانس های مورد علاقه خود را در حمام نگه دارید. چند قطره اسانس را به آب توالت اضافه کنید، اجازه دهید برای چند دقیقه بماند و سپس آن را در زهکشی بشویید. میخک، سدر، اسطوخودوس، پونه کوهی، مریم گلی و آویشن همگی دارای خواص ضد قارچی و میکروبی هستند و انتخاب های خوبی هستند.


نحوه تمیز کردن توالت برای از بین بردن بوی بد

اگر متوجه بوی نامطبوع اطراف توالت خود شدید و بوی بد از داخل فاضلاب نمی آید، وقت آن است که از محلول پاک کننده و ضدعفونی کننده استفاده کنید. داخل و خارج توالت را تمیز کنید تا باکتری ها و بوها از بین بروند.


  • پاک کننده و ضد عفونی کننده توالت فرنگی
  • جوش شیرین
  • آب لیمو
  • سرکه سفید
  • بطری اسپری
  • کاسه
  • ژنده پوش


جوش شیرین و آب لیمو را در یک کاسه ترکیب کنید تا یک ماده خمیر مانند به دست آورید. خمیر لیمو را در اطراف کف توالت، جایی که پایه به کف می رسد، بمالید. آن را به اطراف صندلی و لبه داخلی بمالید. اجازه دهید حدود ده دقیقه بماند.


سرکه سفید را در یک اسپری بطری بریزید و آن را مستقیماً روی مناطق خمیر اسپری کنید. اجازه دهید این سه ماده با هم کار کنند و چند دقیقه دیگر دم بکشد و کف کند. از پارچه های پارچه ای برای پاک کردن تمام باقی مانده های کثیف استفاده کنید.


اگر مشکلی در سیستم لوله کشی وجود ندارد، به راحتی می توان بوی فاضلاب را از حمام بدون تماس با یک لوله کش حرفه ای از بین برد. نکته کلیدی این است که علت دقیق بوی بد را از طریق از بین بردن آن کشف کنید. بعد از اینکه دلیل را مشخص کردید، با استفاده از محلول های تمیز کننده و خوشبو کننده مناسب به راحتی اصلاح می شود.


بوی فاضلاب از توالت یک معضل ناخوشایند و شرم آور است، پس چرا نکات ما در مورد بوی بد توالت را با خانواده و دوستان خود در فیس بوک و پینترست به اشتراک نمی گذارید تا آنها نیز بتوانند در مورد آنها اطلاعات کسب کنند؟

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

نحوه باز کردن گرفتگی ماسین ظرفشویی

انسداد فاضلاب

لوله بازکنی خانگی